גלו את הסוד איך להיות "פשוט אני"
קוד יחידה: MOD-100
גלו את הסוד איך להיות "פשוט אני"
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין את המונח "פשוט אני".
- נכיר את הסיבות לקושי בלהיות "פשוט אני".
- נלמד את הרציונאל מאחורי מודל "פשוט אני".
- נכין כרטיס ביקור: "פשוט אני".
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמת התלמידים, הן מקרוב והן מרחוק.
זיהוי מצב מצוי מול רצוי, ומה עושים בנדון?
קוד יחידה: MOD-101
זיהוי מצב מצוי מול רצוי, ומה עושים בנדון?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נזהה את התחומים בהם אנו מרוצים מתפקודנו ואת התחומים אותם כדאי לשנות.
- נזהה את השינוי שכלנו רוצים באופן אישי.
- נדון בדרכים לשפר את התחומים בעלי ציון נמוך.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
מי מפחד משינויים...
קוד יחידה: MOD-102
מי מפחד משינויים...
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נגדיר מהו שינוי.
- נזהה מדוע קשה כל כך לשנות.
- נכיר דרכים שונות להתמודדות עם שינויים וכיצד ליישם אותם בחיי היום יום.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמת התלמידים, הן מקרוב והן מרחוק.
לחץ חברתי או: איך להגיד "לא" ולעמוד על שלי?
קוד יחידה: MOD-201
לחץ חברתי או: איך להגיד "לא" ולעמוד על שלי?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין איך הסביבה שלמו משפיעה עלינו.
- נבין את הלחץ החברתי ומדוע קשה לעמוד על שלנו ולהגיד "לא".
- נקבע גבולות ונלמד כיצד לשרוד בזמן קביעת הגבולות.
- נזהה מצבים בהם התלמידים מושפעים מלחץ חברתי.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
חטיפי אנרגיה, זוללי אנרגיה ומה שביניהם...
קוד יחידה: MOD-202
חטיפי אנרגיה, זוללי אנרגיה ומה שביניהם...
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נקבל כלים להתמודדות עם הגורמים ללחץ חברתי.
- נבין מה ההבדל בין זוללי אנרגיה לבין חטיפי אנרגיה.
- נחשף למגוון סוגים של זוללי אנרגיה (סודות, רכילות, שמועות, אופנה, קללות, חרם) ולדרכי ההתמודדות עמם.
- נחשף למגוון סוגים של חטיפי אנרגיה, ונראה כיצד להוסיפם לחיינו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמת התלמידים, הן מקרוב והן מרחוק.
הרשתות החברתיות ואני- האם אתם מצחיני"ם ? (מפיצי חרמות בנט - NET)
קוד יחידה: MOD-203
הרשתות החברתיות ואני- האם אתם מצחיני"ם ? (מפיצי חרמות בנט - NET)
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נתעמק בתופעת ההצח"נה ברשתות החברתיות (הפצת חרמות בנט).
- נחשף ליתרונות של הרשתות החברתיות.
- נכיר את החסרונות של הרשתות החברתיות והסכנות הטמונות בהן.
- נלמד דרכים להפעלת לחץ חברתי ברשתות.
- נזהה דרכים להישמר מסכנות ברשת.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
אלימות, קללות וחרם- למה זה קורה?
קוד יחידה: MOD-204
אלימות, קללות וחרם- למה זה קורה?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נחשף לסוגי האלימות הקיימים.
- נבין לעומק את הסיבות לשימוש באלימות.
- נראה מדוע מציקים דווקא לילדים ספציפיים.
- נלמד מדוע הקהל משתף פעולה לקיום החרם.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
אלימות, קללות וחרם- איך מתמודדים?
קוד יחידה: MOD-205
אלימות, קללות וחרם- איך מתמודדים?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נכיר את הדרכים המקובלות כיום להתמודדות עם אלימות.
- נזהה מיהם הגורמים המשתתפים באופן קבוע בחרם.
- נזהה מיהו הגורם הכי משמעותי המשפיע על החרם.
- נתנסה בפתרונות יישומיים להתמודדות עם סוגי האלימות.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
מה בין הלשנה לדיווח?
קוד יחידה: MOD-206
מה בין הלשנה לדיווח?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נלמד את ההבדל בין המונח "הלשנה" לעומת המונח "דיווח".
- נכיר את המקרים השונים בהם יש לדווח.
- נבין את הבעייתיות הקיימת עם דיווח.
- נקבל פתרונות לעידוד הדיווח בכיתה.
- נכין תיבת דיווח כיתתית.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
חברות אמת
קוד יחידה: MOD-207
חברות אמת
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נענה על הסוגיה: מדוע אני חבר/ה של מי שאני חבר/ה?
- נפצח אקסיומות לגבי חברות.
- נבין מהי חברות אמת.
- ניצור את אמנת החברות.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמת התלמידים, הן מקרוב והן מרחוק.לפנים.
תרגילי כושר לשרירי החשיבה
קוד יחידה: MOD-301
תרגילי כושר לשרירי החשיבה
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נזהה את דפוסי החשיבה שלנו.
- נבין כיצד המציאות שלנו מושפעת מהמחשבות שלנו.
- נזהה דרכים לאמן את שרירי המחשבה שלנו כדי לחשוב מחשבות חיוביות וכך ליצור מציאות חיובית במקום שלילית.
- נבין את מודל אמ"ת: אירוע-מחשבה-תגובה.
- נקבל משחקים, תרגילים, פעילויות וסיפורים להעצמת התלמידים, הן מרחוק והן פנים לפנים.
זה לא אני, זה ה-"דיזי" שלי...
טכניקות להתמודדות עם הקול השלישי לילדים ונוער
קוד יחידה: MOD-302
זה לא אני, זה ה-"דיזי" שלי...
טכניקות להתמודדות עם הקול השלישי לילדים ונוער
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין כיצד הגישה שלנו משפיעה על ההצלחה שלנו.
- נאניש את הקולות השליליים שלנו לדמות "דיזי" ונבין את ההשפעה השלילית של הדיזי שלנו עלינו.
- נזהה סוגי דיזי שונים (הקולות השליליים שלנו) ונראה כיצד הדיזי משפיע עלינו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
כן, אני יכול/ה!
אופטימיות מול פסימיות
קוד יחידה: MOD-303
כן, אני יכול/ה!
אופטימיות מול פסימיות
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין מהו ההבדל בין אופטימיים לפסימיים.
- נגלה כיצד ניתן לשנות את אופן המחשבה באמצעות שינוי סגנון הדיבור.
- נזהה משפטים האופייניים לאופטימיים ומשפטים האופייניים לפסימיים.
- נקשר בין האמונה בעצמי לבין אופטימיות.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
הקשבה לאינטואיציה ולתחושת הבטן שלי
קוד יחידה: MOD-401
הקשבה לאינטואיציה ולתחושת הבטן שלי
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נזהה את הקשר בין התחושות הגופניות השונות שלנו לבין מה שהגוף שלנו מנסה להגיד לנו.
- נגלה האם התחושות הגופניות שלנו מנסות להגיד לנו משהו טוב או רע?
- נלמד מה פירוש המונח "אינטואיציה".
- נבין מה ההשפעה שיש לתחושות הגופניות על תחושת הבטן או האינטואיציה שלנו, וכיצד תחושות אלה משפיעות על ההחלטות שלנו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
זה הכל בראש שלנו...התמודדות עם מצבי לחץ
קוד יחידה: MOD-402
זה הכל בראש שלנו...התמודדות עם מצבי לחץ
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין מהו לחץ וכיצד הוא משפיע עלינו ועל גופנו.
- נזהה מהם הגורמים המלחיצים אותי.
- נחשף לטכניקות ודרכים להתמודדות עם הלחץ.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
שפת הגוף והכריזמה
קוד יחידה: MOD-403
שפת הגוף והכריזמה
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נלמד כיצד שפת הגוף משפיעה עלינו ועל הסובבים אותנו בעידן בו התקשורת מתרחשת בעיקר דרך מסכים.
- נבין את השפעת כל ההיבטים של התקשורת שלנו על האחר: שפת הגוף, הקול, האינטונציה והתוכן.
- נתנסה בטכניקות ותרגילים לשליטה בשפת הגוף.
- נפצח כיצד לקרוא את שפת הגוף ולהבין אותה.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
הקשבת מתנה מכל הלב והנשמה...
קוד יחידה: MOD-404
הקשבת מתנה מכל הלב והנשמה...
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין את ההבדל בין בנים ובנות בתקשורת הבינאישית.
- נגלה דרכים לשיפור כישורי התקשורת שלנו.
- נלמד מה ההבדל בין שמיעה להקשבה.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
מהן נקודות החוזק שלי?
קוד יחידה: MOD-501
מהן נקודות החוזק שלי?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נגדיר מהן החוזקות שלנו.
- נבין מדוע חשוב כל כך לזהות את החוזקות שלנו.
- נלמד דרכים לזיהוי ויישום החזוקות בחיים שלנו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
אופס...יש לי חולשה
קוד יחידה: MOD-502
אופס...יש לי חולשה
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נראה כיצד נותנים ומקבלים מחמאות נכון.
- נלמד את מודל ארבעת השלבים להתייחסות לחולשה במטרה לקבל את החולשות שלנו ולא להתבייש בהן.
- נזהה את הקשר ההדוק בין החולשות שלנו לבין נקודות החוזק שלנו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
מהם הערכים האישיים והחלומות שלי?
קוד יחידה: MOD-503
מהם הערכים האישיים והחלומות שלי?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נגדיר את הערכים, האהבות והרצונות שלנו.
- מדוע חשוב כל כך לזהות את הערכים, האהבות והרצונות האישיים בחייהם שלנו?
- נזהה דרכים שונות לזהות את הערכים, האהבות והרצונות שלנו?
- נקבל משחקים, תרגילים, פעילויות וסיפורים להעצמה, הן מרחוק והן פנים לפנים.
איך להפשיל שרוולים ופשוט להתחיל לעשות ולפעול?
קוד יחידה: MOD-601
איך להפשיל שרוולים ופשוט להתחיל לעשות ולפעול?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין מהו המונח "עשייה" ומה המשמעות של לעשות ולפעול.
- נזהה את החסמים שיש לנו להתחיל לעשות ולפעול, ומהם הגורמים העיקריים המונעים מאיתנו לממש את היעדים שלנו.
- נלמד דרכים להתמודדות עם הפחד מפני כישלון.
- נחשף למונח "אזור הנוחות" ונראה מדוע כדאי לצאת ממנו.
- נזהה הרגלים העוצרים ומונעים מאיתנו לעשות ולפעול.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
חשיבה יצירתית- מחוץ לקופסא ובתוך הכיתה...
קוד יחידה: MOD-602
חשיבה יצירתית- מחוץ לקופסא ובתוך הכיתה...
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין מה פירוש "חשיבה יצירתית" ומהי חשיבה "מחוץ לקופסה".
- נפנים את העובדה שלא חייבים להיוולד יצירתי/ת כדי להיות כזה/כזאת.
- נלמד ונתרגל 5 טכניקות לחשיבה יצירתית.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
מהי תכנית הפעולה שלי?
קוד יחידה: MOD-603
מהי תכנית הפעולה שלי?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נבין את חשיבות התכנון בתהליך העשייה.
- נלמד מהו יעד, וכיצד יש לבנות יעדים נכון.
- נזהה ונגדיר את המטרה האישית שלנו.
- נחבר את היעדים האישיים שלנו.
- נקבל משחקים, תרגילים, הפעלות וסיפורים להעצמה, הן מקרוב והן מרחוק.
תרגילים ומשחקי העצמה- מפגש ה-WOW הדובדבן שבקצפת
קוד יחידה: MOD-604
תרגילים ומשחקי העצמה- מפגש ה-WOW הדובדבן שבקצפת
מומחה:
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
מפגש העצמה המוגש כמעין מגש של דובדבנים.
כל דובדבן מסמל תרגיל או משחק, המחזק עקרונות מסוימים להעצמת המורה ודרכו העצמת התלמיד.
הדובדבנים השונים הם תרגילים עוצמתיים, מעוררי תיאבון ומוטיבציה, ומשאירי חותם, שיכולים לשמש אתכם בעתיד למגוון צרכים.
אתם מוזמנים לבצע את התרגילים והמשחקים על עצמכם באופן אישי, או על קולגות, הורים, ומבוגרים אחרים שאתם עובדים עמם, בין אם בהפעלה קבוצתית, ובין אם בפעלה פרטנית... וכמובן אתם מוזמנים להתאים ולבצע את כל התרגילים גם על התלמידים והילדים האישיים שלכם.
כמעט לכל התרגילים המוגשים ניתן לעשות התאמה לכל גיל, וללמידה הן מקרוב והן מרחוק.
מומלץ לבצע את התרגילים והמשחקים שנחווה ביחד במפגש, בליווי קערת דובדבנים...
בהצלחה ו... בתאבון!
אירוע "פשוט אני" הורים- ילדים
קוד יחידה: MOD-605
אירוע "פשוט אני" הורים- ילדים
מומחה:
מסלול: תכנית בית ספרית
בין הנושאים:
- נחווה ביחד אירוע משותף- להורים ולילדים, כשמטרות האירוע הן:
- חיזוק הקשר: הורה-ילד
- העצמת הילד.
- הגברת תחושת השייכות: הורים- ילדים.
- חיזוק הקשר: הורה-ילד
- נזהה את דפוסי הריבים הקבועים בבית וכיצד ניתן לעצור זאת.
- נזהה מהם חטיפי האנרגיה של ההורים והילדים וכיצד ניתן לשלב אותם יותר בחיי היום יום.
- נמפה את נקודות החוזק האופייניות לילד, ונקודות החוזק האופייניות להורה- ונבנה ביחד את שרשרת נקודות החוזק.
ועוד אי אלו הפתעות, כשבסיום כל הפעלה ומשחק יצאו ההורים והילדים עם "מתנות לחיים"...
הפוגת גיבוש - נחשו מי אני?
קוד יחידה: MOD-701
הפוגת גיבוש - נחשו מי אני?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת חשיבה חיובית - משחק הדברים הטובים
קוד יחידה: MOD-702
הפוגת חשיבה חיובית - משחק הדברים הטובים
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת גיבוש - רגע של נוסטלגיה
קוד יחידה: MOD-703
הפוגת גיבוש - רגע של נוסטלגיה
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת מחמאות - משחק המחמאות
קוד יחידה: MOD-704
הפוגת מחמאות - משחק המחמאות
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת גיבוש - אמת או שקר
קוד יחידה: MOD-705
הפוגת גיבוש - אמת או שקר
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת נתינה - המיטיב הסודי
קוד יחידה: MOD-706
הפוגת נתינה - המיטיב הסודי
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגה היסטורית - זה הסוד שלי
קוד יחידה: MOD-707
הפוגה היסטורית - זה הסוד שלי
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת חשיבה חיובית - לקחת את הבאסה בסבבה
קוד יחידה: MOD-708
הפוגת חשיבה חיובית - לקחת את הבאסה בסבבה
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פנטומימה - סרט, ספר או תוכנית
קוד יחידה: MOD-709
הפוגת פנטומימה - סרט, ספר או תוכנית
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת שירה - שיר "פשוט אני"
קוד יחידה: MOD-710
הפוגת שירה - שיר "פשוט אני"
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת העצמה - מי המודל שלי?
קוד יחידה: MOD-711
הפוגת העצמה - מי המודל שלי?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת צחוק - אותי זה מצחיק
קוד יחידה: MOD-712
הפוגת צחוק - אותי זה מצחיק
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ידע כללי - חי, צומח, דומם
קוד יחידה: MOD-713
הפוגת ידע כללי - חי, צומח, דומם
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת העצמה - משהו ש...
קוד יחידה: MOD-714
הפוגת העצמה - משהו ש...
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת שפה - רגע של עברית/אנגלית
קוד יחידה: MOD-715
הפוגת שפה - רגע של עברית/אנגלית
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת צילום - סלפי בנוסח פיקאסו
קוד יחידה: MOD-716
הפוגת צילום - סלפי בנוסח פיקאסו
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגה יצירתית - מה בציור?
קוד יחידה: MOD-717
הפוגה יצירתית - מה בציור?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת זריזות - הספירה לאחור
קוד יחידה: MOD-718
הפוגת זריזות - הספירה לאחור
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת חשיבה יצירתית - סיפור בהמשכים
קוד יחידה: MOD-719
הפוגת חשיבה יצירתית - סיפור בהמשכים
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת שיר – מה מסתתר מאחורי השיר?
קוד יחידה: MOD-720
הפוגת שיר – מה מסתתר מאחורי השיר?
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת הפתעה - בנק המשחקים
קוד יחידה: MOD-721
הפוגת הפתעה - בנק המשחקים
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פילאטיס - שחרור
קוד יחידה: MOD-801
הפוגת פילאטיס - שחרור
מחברת: אורלי כץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פילאטיס - שיווי משקל
קוד יחידה: MOD-802
הפוגת פילאטיס - שיווי משקל
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פילאטיס - שקשוק וניעור
קוד יחידה: MOD-803
הפוגת פילאטיס - שקשוק וניעור
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פילאטיס - קואורדינציה
קוד יחידה: MOD-804
הפוגת פילאטיס - קואורדינציה
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת פילאטיס - נשימה מודעת
קוד יחידה: MOD-805
הפוגת פילאטיס - נשימה מודעת
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ניה - לפעמים מהר זה לאט
קוד יחידה: MOD-806
הפוגת ניה - לפעמים מהר זה לאט
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ניה - כמו מים
קוד יחידה: MOD-807
הפוגת ניה - כמו מים
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ניה - כמו אדמה
קוד יחידה: MOD-808
הפוגת ניה - כמו אדמה
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ניה - כמו אש
קוד יחידה: MOD-809
הפוגת ניה - כמו אש
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת ניה - להעיר את הכל כולל הקול
קוד יחידה: MOD-810
הפוגת ניה - להעיר את הכל כולל הקול
מומחה: ניצן גנץ
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יוגה - שיפור מצב רוח
קוד יחידה: MOD-811
הפוגת יוגה - שיפור מצב רוח
מומחה: נועם כביר
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יוגה - שחרור לחצים וגיבוש
קוד יחידה: MOD-812
הפוגת יוגה - שחרור לחצים וגיבוש
מומחה: נועם כביר
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יוגה - הרגעה ושחרור לחצים
קוד יחידה: MOD-813
הפוגת יוגה - הרגעה ושחרור לחצים
מומחה: נועם כביר
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יוגה - שיפור כח הרצון ותחושת הנחישות
קוד יחידה: MOD-814
הפוגת יוגה - שיפור כח הרצון ותחושת הנחישות
מומחה: נועם כביר
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יוגה - שיפור שיווי המשקל והגברת יכולת הריכוז שלנו
קוד יחידה: MOD-815
הפוגת יוגה - שיפור שיווי המשקל והגברת יכולת הריכוז שלנו
מומחה: נועם כביר
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת קומיקס - איך לצייר הבעות פנים מגניבות מעולם הקומיקס?
קוד יחידה: MOD-816
הפוגת קומיקס - איך לצייר הבעות פנים מגניבות מעולם הקומיקס?
מומחה: דניאל וולך
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת קומיקס - איך לצייר בועת פיצוץ מעולם הקומיקס?
קוד יחידה: MOD-817
הפוגת קומיקס - איך לצייר בועת פיצוץ מעולם הקומיקס?
מומחה: דניאל וולך
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת קומיקס - איך לאייר ולכתוב בתוך בועות מעולם הקומיקס?
קוד יחידה: MOD-818
הפוגת קומיקס - איך לאייר ולכתוב בתוך בועות מעולם הקומיקס?
מומחה: דניאל וולך
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת קומיקס - איך לצייר סצינה קומיקסית מצחיקה במצולות הים?
קוד יחידה: MOD-819
הפוגת קומיקס - איך לצייר סצינה קומיקסית מצחיקה במצולות הים?
מומחה: דניאל וולך
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת קומיקס - איך צבע משפיע על הרגשות שלנו?
קוד יחידה: MOD-820
הפוגת קומיקס - איך צבע משפיע על הרגשות שלנו?
מומחה: דניאל וולך
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת תיאטרון- הצגה עצמית
קוד יחידה: MOD-821
הפוגת תיאטרון- הצגה עצמית
מומחה: מעיו אופק
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת תיאטרון- הרגש המסתתר
קוד יחידה: MOD-822
הפוגת תיאטרון- הרגש המסתתר
מומחה: מעיו אופק
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת תיאטרון- עבודת צוות
קוד יחידה: MOD-823
הפוגת תיאטרון- עבודת צוות
מומחה: מעיו אופק
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת תיאטרון- תרגול מצבים חברתיים שונים
קוד יחידה: MOD-824
הפוגת תיאטרון- תרגול מצבים חברתיים שונים
מומחה: מעיו אופק
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת תיאטרון- נעים מאוד
קוד יחידה: MOD-825
הפוגת תיאטרון- נעים מאוד
מומחה: מעיו אופק
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת משחקים בתנועה - שחרור
קוד יחידה: MOD-826
הפוגת משחקים בתנועה - שחרור
מומחה: מירב צוקר לוגסי
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת משחקים בתנועה - סריקת גוף
קוד יחידה: MOD-827
הפוגת משחקים בתנועה - סריקת גוף
מומחה: מירב צוקר לוגסי
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת משחקים בתנועה - הקשבה והתחברות
קוד יחידה: MOD-828
הפוגת משחקים בתנועה - הקשבה והתחברות
מומחה: מירב צוקר לוגסי
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת משחקים בתנועה - היכרות והגברת אנרגיה
קוד יחידה: MOD-829
הפוגת משחקים בתנועה - היכרות והגברת אנרגיה
מומחה: מירב צוקר לוגסי
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת משחקים בתנועה - משחק להכרות ואנרגיה טובה
קוד יחידה: MOD-830
הפוגת משחקים בתנועה - משחק להכרות ואנרגיה טובה
מומחה: מירב צוקר לוגסי
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יצירה - יצירת אבן מטרה
קוד יחידה: MOD-831
הפוגת יצירה - יצירת אבן מטרה
מומחה: זהר מור
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יצירה - יצירת אבן כוחות
קוד יחידה: MOD-832
הפוגת יצירה - יצירת אבן כוחות
מומחה: זהר מור
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יצירה - יצירת אבן אהבה עצמית
קוד יחידה: MOD-833
הפוגת יצירה - יצירת אבן אהבה עצמית
מומחה: זהר מור
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יצירה - איך נוריד אבן מהלב?
קוד יחידה: MOD-834
הפוגת יצירה - איך נוריד אבן מהלב?
מומחה: זהר מור
מסלול: תכנית בית ספרית
הפוגת יצירה - יצירת אבן החברות ואבן השיתוף
קוד יחידה: MOD-835
הפוגת יצירה - יצירת אבן החברות ואבן השיתוף
מומחה: זהר מור
מסלול: תכנית בית ספרית